|
|
Інформація про вибори у ради всіх рівнів
|
Адам Мартинюк: Дострокові вибори – не кінець політичної кризи, а початок чергової
В газете «Голос Украины» за 5 июля 2007 года было опубликовано интервью с Адамом Мартынюком, первым заместителем главы Верховной Рады Украины, долгое время (1993- 2006 год) в Компартии Украины бывшем вторым секретарем ЦК Компартии. Это интервью, опубликованное в сокращении и на сайте Компартии Украины, - мы и предлагаем вниманию читателей.
Адаме Івановичу, Компартія піде на дострокові вибори самостійно?
Якщо будуть вибори, звичайно. Стовідсоткових законних підстав для проведення виборів досі немає.
Хоча їх треба проводити, бо громадська думка вже готова до цього. Але я твердо переконаний: вибори — не кінець кризи, а початок чергової. Бо вибори, на жаль, не дадуть відповіді на ті запитання, на які потрібно відповісти. І це може поглибити нинішній розкол.
Соціологи оприлюднюють дані, за якими Компартія отримає чотири відсотки.
На мою думку, не варто звертати увагу на цифри соціологів, а треба серйозно працювати, щоб повернути той електорат, який у нас донедавна був, — до 20 відсотків.
Зрозуміло, що в основному наші виборці — це і електорат Партії Регіонів.
Політики та політологи часто критикують Комуністичну партію за те, що вона повільно європеїзується у своїх світоглядних переконаннях.
Нас можна критикувати, але слід не забувати, яку категорію людей ми представляємо. З огляду на це, робити досить революційні кроки назустріч європеїзації не треба. Ми повинні виходити з того, що маємо. Все потрібно вирішувати не наскоком. Не затівати чергову перебудову, яка закінчилась катастрофою, а робити поступальні кроки.
Поза всяким сумнівом, змінюються певні напрямки, певні політичні програмні принципи, але зробити різких рухів ми не зможемо. Десь близько 40 відсотків людей зі 100-тисячної групи партійців живуть в іншому часі, іншими спогадами. У 70 років їхні погляди не переламаєш, і не варто ламати. Треба виходити з реалій. Хоча керівництво партії усвідомлює згубність інтелектуального та ідеологічного застою.
Політична реклама Компартії під час минулих виборів, вважаю, була найрозумніша, найдобріша.
На жаль, вона не була сприйнята нашими виборцями так, як ми сподівалися. Це ще раз підтверджує те, що я говорив: інертність мислення наших виборців і тих, хто нас підтримує. Це реклама на майбутнє, що й треба робити.
“Голос України”, 05.07.07
|